
Elevane som deltek i årets runde av Holbergprisen i skolen får i desse dagar besøk av forskarkontaktane sine. Desse dyktige forskarane, som er rekruttert frå universitet, høgskular og forskingsinstitutt landet over, bidreg med rettleiing og støtte til elevane i arbeidet med forskingsprosjekta deira.
Ein rettleiar og brubyggjar
Forskarkontaktane skal fungere som faglege ressurspersonar tilpassa faga og tematikkane dei ulike skulane arbeider med. Det er eit stort spenn i tematikkar som interesserer elevane som deltek, og dette har vi tatt omsyn til i rekrutteringa av forskarkontaktane.
Forskarkontaktane speler ei viktig rolle som brubyggjar mellom den vidaregåande skulen og UH-sektoren, og er med på å gjere elevane kjende med vitskaplege teoriar og metodar innanfor humaniora og samfunnsvitskapane.
Dei skal besøke skulane tre gongar før innleveringsfristen 1. april, og kan hjelpe elevane med å avgrense problemstillingar, vurdere kva metode som eignar seg best til denne, og til å reflektere kring forskingsetiske spørsmål og omsyn.
Holbergprisen i skolen er stolte over å samarbeide med eit så imponerande team av dyktige forskarar. Under kan du bli betre kjend med kvar og ein av årets 28 forskarkontaktar:

Mari Støverud Beitnes
Skule: Arna videregående skole
Jobbar som: Doktorgradsstipendiat ved sosiologisk institutt, UiB
Faglege interesser: Landbruk, kjønn, klima og natur
Foto: UiB
Kristine Bentzen
Skule: Kongsbakken videregående skole
Jobbar som: Professor i nordisk språkvitenskap, UiT
Faglege interesser: Samanliknande språkvitskap, nordiske språk og dialektar
Foto: Jørn Berger-Nyvoll / UiT


Elling Tufte Bere
Skule: Arendal videregående skole
Jobbar som: Professor ved Institutt for idrettsvitenskap og kroppsøving, UiA
Faglege interesser: Kosthald, fysisk aktivitet og sosial ulikskap
Foto: UiA
Simon Roland Birkvad
Skule: Metis videregående skole
Jobbar som: Postdoktor ved Institutt for sosialantropologi, UiB
Faglege interesser: Migrasjon, statsborgarskap, rasialisering, rettssosiologi og kvalitative metodar
Foto: Tron Trondal


Øivind Bratberg
Skule: Lillestrøm videregående skole
Jobbar som: Førstelektor ved Institutt for statsvitenskap, UiO
Faglege interesser: Storbritannia, sosialdemokratisk politikk og kvalitative forskingsmetodar
Foto: UiO
Lisbeth M. Brevik
Skule: Oslo katedralskole
Jobbar som: Professor ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, UiO
Faglege interesser: Engelskdidaktikk, språkundervisning og klasseromsforskning
Foto: UiO


Alf Andreas Bø
Skule: Drammen videregående skole
Jobbar som: Universitetslektor ved institutt for økonomi, markedsføring og jus ved Universitetet i Sørøst-Norge
Faglege interesser: Metafysikk, vitskapsfilosofi og rettsfilosofi
Foto: Jan-Henrik Kulberg
Mads Claudi
Skule: Askim videregående skole
Jobbar som: Førsteamanuensis ved Institutt for lingvistiske og nordiske studier, UiO
Faglege interesser: Litteraturundervisning, litteraturhistorie og litteraturpolitikk
Foto: UiO


Kristin Gregers Eriksen
Skule: Åssiden videregående skole
Jobbar som: Førsteamanuensis ved Institutt for kultur, religion og samfunnsfag, USN
Faglege interesser: Rasisme, antirasisme, kjønn og seksualitet
Foto: USN
Nora C. Waholm Essahli
Skule: Valler videregående skole
Jobbar som: Stipendiat ved Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi, UiO
Faglege interesser: Sosial ulikskap, kjønn, mangfald og politisk deltaking
Foto: Privat


Oda Marie Heimli
Skule: Metis videregående skole
Jobbar som: Stipendiat ved RKBU Vest/NORCE
Faglege interesser: Barnevern, migrasjon, barne- og ungdomspsykologi, utdanningsdeltaking
Foto: Privat
Solveig Høegh-Krohn
Skule: Amalie Skram videregående skole
Jobber som: Stipendiat ved Institutt for informasjons- og medievitenskap, UiB
Faglige interesser: Nyheitsbruk og offentlegheit, media i kvardagslivet, tilhøyrsle og lokalsamfunn
Foto: Thor Brødreskift


Håvard R. Karlsen
Skule: Byåsen videregående skole
Jobbar som: Førsteamanuensis ved Institutt for psykologi, NTNU
Faglege interesser: Måling av personlegheit, interaksjonen mellom menneske og maskin, statistisk analyse
Foto: Elin Iversen / NTNU
Elise Kleivane
Skule: Akademiet Realfagsgymnas Sandvika og Akademiet VGS Sandvika
Jobbar som: Førsteamanuensis ved Institutt for lingvistiske og nordiske studium, UiO
Faglege interesser: Norrøn filologi, skriftkultur og runer
Foto: Privat


Edvard Nergård Larsen
Skule: Lambertseter videregående skole
Jobbar som: Forsker II, Institutt for samfunnsforskning
Faglege interesser: Sosial ulikskap, diskriminering, arbeidsliv, migrasjon, kjønn og kvantative metodar
Foto: Institutt for samfunnsforskning
Eline Drury Løvlien
Skule: Oppdal videregående skole
Jobbar som: Førsteamanuensis ved Institutt for lærerutdanning, NTNU
Faglege interesser: Internasjonale perspektiver knyttet til krig og konflikt. Holdninger til demokratiske og politiske institusjoner i konfliktrammede land.
Foto: NTNU


Aleksander Årnes Madsen
Skule: Lambertseter videregående skole
Jobbar som: Postdoktor ved Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi, UiO
Faglege interesser: Sosial lagdeling, migrasjon, ulikskap i arbeids-marknaden og kvantitative metodar
Foto: UiO
Ruben Mathisen
Skule: Metis videregående skole
Jobbar som: Postdoktor ved Institutt for sammenliknende politikk, UiB
Faglege interesser: Demokratisk representasjon, politisk økonomi og offentleg opinion
Foto: UiB


Sigurd M. N. Oppegaard
Skule: Stabekk videregående skole
Jobbar som: Forsker, FAFO
Faglege interesser: Arbeidsliv, teknologi, etnografi, makt og kontroll, kapitalisme, den norske modellen
Foto: FAFO
Anne Riise
Skule: Narvik videregående skole
Jobbar som: Universitetslektor ved Institutt for barnevern og sosialt arbeid, UiT
Faglege interesser: Barn og unges medverknad, barnevern, og unge i overgang til vaksenlivet
Foto: UiT


Ulrikke Rindal
Skule: Oslo katedralskole
Jobbar som: Førsteamanuensis ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning, UiO
Faglege interesser: Språkbruk og språkhaldningar knytt til engelsk og engelsklæring
Foto: UiO
Lise Camilla Ruud
Skule: Drammen videregående skole
Jobbar som: Professor ved Institutt for kultur, religion og samfunnsfag, USN
Faglege interesser: Samfunnsfag, vitskapshistorie, museer og kulturarv
Foto: Privat


Ellen Oftedal Schwencke
Skule: Stabekk videregående skole
Jobbar som: Stipendiat ved Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi, UiO og NOVA
Faglege interesser: Ungdom, kjønn, rus, seksualitet, sosial ulikskap og kvalitativ metode
Foto: Erik Engblad
Eivind Schjelderup Skarpsno
Skule: Ålesund videregående skole
Jobbar som: Seniorforskar ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie, NTNU
Faglege interesser: Søvn, smerte, psykisk helse, ungdomshelse og helseteknologi
Foto: NTNU


Marta Stachurska-Kounta
Skule: Porsgrunn videregående skole
Jobbar som: Førsteamanuensis ved Institutt for kultur, religion og samfunnsfag, USN
Faglege interesser: Internasjonal og global historie, samfunnsfag, postkoloniale perspektiv på undervising
Foto: Privat
Katrine Mayora Synnes
Skule: Arendal videregående skole
Jobbar som: Førsteamanuensis ved Institutt for sosiologi og sosialt arbeid, UiA
Faglege interesser: Brukerperspektiver, migrasjonsspørsmål, marginalisering og maktperspektiver.
Foto: UiA


Sabina Tica
Skule: Valler videregående skole
Jobbar som: Stipendiat ved Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi, UiO
Faglege interesser: Kulturell og politisk deltaking, sosial ulikskap, rasisme og diskriminering, klasseteori
Foto: UiO
Anne Tjønndal
Skule: Bodin videregående skole
Jobbar som: Professor ved Fakultet for samfunnsvitenskap, Nord universitet
Faglege interesser: Idrettsteknologi, kjønn og sosial ulikskap i idrett
og e-sport
Foto: Privat

Sist endret:
Publisert:
Relatert innhold

Deltakarskulane til Holbergprisen i skolen 2024/2025 er valt ut
I over 20 år har vidaregåande skular delteke i Holbergprisen i skolen, og i år engasjerer forskingskonkurransen over 1000 elevar frå heile landet, frå Agder i sør til Troms i nord.

Elever fra Akershus, Buskerud og Vestland til topps i årets forskningskonkurranse
Kunnskapsminister Kari Nessa Nordtun kunngjorde i dag at vinneren av Holbergprisen i skolen 2024 er Erika Lind-Larsen, med prosjektet «Lost in Translation?».

Elevforskning om undervisning i Israel-Palestina-konflikten
Madeleine Blikken og Sara Schau deltok i forrige rundes Holbergprisen i skolen med prosjektetet "Lærerens dilemma: Undervise i Israel-Palestina-konflikten eller ikke?".